♥*-*♥ ASSALAMUALAIKUM ~~. thanks for watching . btw , i like to share my story to everyone. have a nice day ~~chill ♥*-*♥ k bye.

November 13, 2011

entah la ... haihh ..~~~

ya ALLAH .. nape aku rase hati aku sayu sangat hari ni ... aku rase mcm nk nangis pon ade .. sedih sangat2 ...~~ kenapalah ,, tiap kali aku baru nak rase bahagia , .sekelip mata dah dirampas oleh orang ketige .. adil ke smue 2 bagi aku ?? ADIL KE ?? knape la dunie cinte ni kejam sngt .. bile s'seorg dah b'jaye wat aku syang dan cinte dye .. tapi ,dye pulak yg tinggalkn aku sndiri ..... hancur nye hati aku ,,hnye tuhan je yg taw ..x tau lah pas ni dapat ke x lgi aku nk pcaye lelaki ..


p/s kt semue yg dinamekn LELAKI ; kalo ko rase cume nk tipu aku .. nk buat aku sayang kt kau n kau prgi cam 2 aje .. bek ko lupekn la niat kau k ..!! kbhai .!
*-* thanks for reading ~0_o~

slideshow sebentar bersame saye ..~~~