♥*-*♥ ASSALAMUALAIKUM ~~. thanks for watching . btw , i like to share my story to everyone. have a nice day ~~chill ♥*-*♥ k bye.

Disember 18, 2012

single is more better 0_o ~

memang ramai orang cakap cinte itu gile , cinte itu buat kite jadi tak tentu arah .. tapi , cinte aku yang ni lain .. aku tak nmpak semue tu dari kau .. so , aku buat keputusan lebih baik kite putus daripada hidop aku   '' ade pakwe , tapi macam takde'' .  ahh , fedup lahh . .. alahh , kalau dah tak de jodoh tu , dah tak boleh nak buat ape dahhh .. tapi , aku spoilll ~~ tak kesah ponn semue tu..  sebab lelaki bukan sorang . lagi satu , aku baru je habess sekolah . panjang lagi perjalanan hidop aku . aku belom pkir nak kahwin bagai ni . yang aku pkir sekarang , cari duit , ambk lesen kerete , beli kerete . mak bapak aku still support aku dari belakang . ~~  aku nak bagitahu satu dunie yang aku dah single . ~ 0_o~

*-* thanks for reading ~0_o~

slideshow sebentar bersame saye ..~~~