♥*-*♥ ASSALAMUALAIKUM ~~. thanks for watching . btw , i like to share my story to everyone. have a nice day ~~chill ♥*-*♥ k bye.

Januari 06, 2014

insyaallah .. JODOH ITU MILIK KITE ..

dah lame sangat2 tak update blog ni . dah besawang dah ni .. 4 bulan die pergi tinggalkan aku . kat sini aku nak kongsi siket penderitaan yang aku alami selame 4 bulann. 4 bulan bukan sekejap . sangat lame . die tinggalkan aku tanpe pesan . tanpe kol , tanpe meseg .. hanye tuhan yang taw perasaan aku tike itu .. 

ALHAMDULILLAHH ....

penantian aku selame ni bukan sia-sia . allah dengar doa aku hari-hari . 4 bulan berlalu , die kembali pulang . hidop aku kembali cerie macam dulu . hari pertame die balek kat sini , teros ajak aku jumpe family die .. ya allah , bahagia nye aku . sekarang , family die aku dah kenal .family aku pon , die sdah kenal .. alhamdulillah . saye harap sangat2 , MUHD KHAIEZAL BIN AZHARI  awak tak tinggalkan saye lagi lepas ni . 

# KALAU DIE JODOH AKU , PERMUDAHKAN LAH JALAN KAMI ... kalau die BUKAN JODOH aku , tunjukkan lah kebenaran nye .. amin ..  hanye awak sorang dalam hati saye ..



*-* thanks for reading ~0_o~

slideshow sebentar bersame saye ..~~~