♥*-*♥ ASSALAMUALAIKUM ~~. thanks for watching . btw , i like to share my story to everyone. have a nice day ~~chill ♥*-*♥ k bye.

Januari 06, 2012

AZAM TAHUN BARU !!!!!

tahon baru datang , tahon lame dah aku tinggalkan .. AZAM baru datang .. AZAM lame aku tinggalkan.. biar lah AZAM lame bahagia b'same knangan2 yang lalu ... tahon ni aku berazam nak jadi lebih baik drpda tahon lepas .. aku akn cube bwat mak bapak aku bngga ngn aku dan 1 hari nanti aku akan pastikan cita2 dan impian aku jadi kenyataan... aku nak belajar pndai2 ,kerje , ade krete sndiri.. INSYAALLAH 1 hari nnti.... aku akan cuba kuatkan diri aku drpda buat bnda yg tak faedah , mcm taon lpas la.. i will try to do the best..!!!! this all i do for my parents and the IMPORTANT for my self ..~~
*-* thanks for reading ~0_o~

slideshow sebentar bersame saye ..~~~