♥*-*♥ ASSALAMUALAIKUM ~~. thanks for watching . btw , i like to share my story to everyone. have a nice day ~~chill ♥*-*♥ k bye.

Januari 15, 2012

kenape kau kembali ??? terseksa nye hati aku....

MUHD FAISAL ..!!! nape kau dtg dalam hdop aku lagi ?? knape ??aku ingat kau dah padam nmbo aku.., tapi kau still simpan.. kau ckap , kau gadoh ngn bini kau sebab aku.!! ape2 pon kau tetap dah kawen , dah ade 2 orng anak pon .. x patot kau datang dalam hidop aku lagi .. da cukop 3 tahon aku merana sebab nak lupe kan kau .. jangan lah sebab kau cntect aku balik , usaha tok aku lupekan kau selame ni sia2 je..... jgn bagi prasaan lame aku dtg balik..!!!!!  GET LOST FROM MY LYFE ..!! AKU TAKKAN BERHARAP APE2 LAGI KAT KAU...~~~~  jngn kcau aku...!!
*-* thanks for reading ~0_o~

slideshow sebentar bersame saye ..~~~